hgsig

hgsig

hgsig

سینی کابل

 

انواع سینی کابل



سینی کابل استنلس استیل

در مکان هایی که رطوبت و خوردگی بیش از حد وجود دارد، سینی کابل و البته ازنوع استنلس استیل آن موردنیاز است.به طور مثال در کارخانه های لبنیات که نیاز به استریل کردن کل محیط با مواد شوینده قوی دارد باید از سینی کابل استنلس استیل استفاده شود. سینی کابل استنلس استیل زیبایی،استحکام و مقاومت بالایی در برابر خورندگی نسبت به سینی کابل های دیگر دارد.قیمت بالای سینی کابل استنلس استیل باعث شده تا نسبت به سایر سینی کابل ها کمتر مورد استفاده قرار بگیرد.


تاریخچه استنلس استیل


از گذشته های دور چند نوع آلیاژ آهن مقاوم در برابر زنگ زدگی به جای مانده است. یک مثال مشهور از این نوع آلیاژ Pillar of    Delhi است که به دستور Kumara Gupta  در سال 401 میلادی ساخته میشود.
 نخستین بار آلیاژ آهن و کروم توسط متالوژیستی فرانسوی به نام Pierre Berthier در سال 1825 معرفی گردید که این آلیاژ ، خواص استحکام در برابر برخی از اسیدها را داشت.متالوژیستها از قرن 19 توانایی تولید استیل ضد زنگ stainless steels جدیدی با ترکیباتی از مقدار کربن کم و کروم بالا را پیدا کردند ولی این آلیاژ با کروم بالا بیش از حد ترد بود.
بین سالهای 1903 و 1912 تعدادی از محققین ، بخصوص Leon Guillet فرانسوی آلیاژی تولید کردند که امروزه ما آنرا استیل ضد زنگ stainless steel میشناسیم.
در سال 1912 نیز الوود هاینز Elwood Haynes اقدام به ثبت نوعی فولاد ضد زنگ مارتن زیتی در ثبت اختراعات ایالات متحده کرد که تا سال 1920 ایجاد نگردید.
همچنین در سال 1913 هری بریرلی Harry Brearley  در آزمایشگاه تحقیقاتی براون فرت در شفیلد انگلستان هنگامی  که در حال تحقیق برای کشف یک استیل ضد خوردگی برای لوله های تفنگ بود موفق به کشف استیل ضد زنگ مارتن زیتی گردید . این کشف دو سال بعد در ماه ژانویه 1915 در مقالات روزنامه های نیویورک تایمز به چاپ رسیدند . این فلز با نام تجاری Staybrite توسط فرت ویکرز Firth Vickers به بازار عرضه شد و برای ورودی جدید هتل پیچ لندن در سال 1930 مورد استفاده قرار گرفت.
همچنین بریرلی Brearley در طول سال 1916 اقدام به ثبت فولاد خود کرد که متوجه شد هاینز Haynes اختراعاتی مشابه را در ثبت اختراعات امریکا به ثبت رسانیده است.
 بریرلی Brearley و هاینز Haynes بودجه مالی خود را با هم ادغام و با گروهی از سرمایه گزاران ، شرکت فولاد ضد زنگ ایالات متحده را تاسیس کردند که دفتر مرکزی آن در پیتسبورگ پنسیلوانیا بود.
در آغاز فولاد ضد زنگ در ایالات متحده تحت نام های تجاری مختلف مانند Allegheny metal  و Nirosta steel فروخته میشد.  در صنایع متالوژی نام منحصر بفردی برای آن وجود نداشت .  سال 1922 یک مجله تجاری آن را به نام unstainable steel نام  نهاد .
 در سال 1929 قبل از رکودهای بزرگ اقتصادی آمارها نشان می دادند  بیش از 25000 تن Stainless Steel در کشور آمریکا ساخته می شد و بفروش می رسید.
فولاد زنگ‌ نزن Stainless Steel به علت مقاومت عالی در برابر خوردگی  از مواد مهندسی پرکاربرد میباشد. این مقاومت به دلیل وجود مقدار زیاد کروم است. مقدار کم کروم، مثلاً 7%، آهن را کمی در برابر خوردگی مقاوم میکند اما فولاد زنگ نزن حداقل 13% کروم لازم دارد. طبق نظریه‌های کلاسیک ، کروم با تشکیل یک لایه اکسید سطحی که لایه های پایین را از خوردگی حفاظت میکند ، سطح آهن را ضد زنگ میکند. برای ایجاد این لایه محافظ ، سطح فولاد زنگ‌ نزن باید با عوامل اکسید کننده درتماس باشد .

قیمت سینی کابل

قیمت سینی کابل هم بستگی به عواملی دارد.از جمله این عوامل نوع سینی کابل یعنی (گالوانیزه گرم یا سرد) ،عرض، ضخامت و طول آن دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت سینی کابل باشماره های درج شده در سایت تماس ¬بفرمایید.
قیمت های محاسبه شده سینی کابل  قیمت های عرف بازار هستند و بدیهی است که در متراژ بالا قیمت کمتر از قیمت های محاسبه شده است. در هر صورت بهتر است مشتریان گرامی برای دریافت جزییات بیشتر با دفتر فروش تماس حاصل فرمایند.
مشتریان عزیر میتوانند با تماس با شماره های فروش ازلیست قیمت سینی کابل مورد نظر خود اطلاع دقیق پیدا کنند و سفارش های خود را ثبت کنند. البته لیست قیمت سینی کابل گالوانیزه سرد  براساس ریال و واحد اندازه گیری متر طول می باشد.  

قیمت روز سینی کابل

قیمت سینی کابل با توجه به وضعیت دلار و بازار ممکن است تغییر شدید داشته باشد اما در گروه صنعتی پتروصنعت آنارام تولیدات با سود کمتر و تغییر قیمت با توجه به نوسانات ارز عرضه میشود. برای اطلاع از لیست قیمت روز انواع سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد با کارشناسان پتروصنعت آنارام تماس بگیرید.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۶:۳۶:۵۵ | نویسنده : hgsig | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.